Asistent/ka daňového oddělení (Intrastat a VAT compliance) [Czech Republic]


 

To nejdůležitější v pár větách

Pro naši pražskou kancelář hledáme nové sympatické a pozitivní kolegy, kteří posílí náš tým nepřímých daní. Nevyžadujeme předchozí praxi ani znalost daňové problematiky.

Tvoje role v týmu

Tvým hlavním úkolem bude příprava měsíčních statistických hlášení (Intrastat), příprava kontrolních hlášení a přiznání k DPH. Pokud tě baví práce s čísly, tvorba reportů a kalkulací, určitě si vyhraješ. Budeš v pravidelné komunikaci s klienty a úřady, včetně elektronického podávání přiznání a hlášení příslušným celním a daňovým úřadům. A v neposlední řadě denně využiješ a zlepšíš svoji angličtinu.

Co je pro nás důležité

  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Dobrou znalost českého a anglického jazyka (porozumění psanému textu a příprava korespondence).
  • Čeština jako mateřský jazyk není podmínkou.
  • Přesnost a pečlivost, zaměření na detail.
  • Výborné administrativní schopnosti a kladný vztah k práci s čísly.
  • Schopnost dodržovat termíny.
  • Dobrou znalost práce s MS Office – zejména MS Excel.
  • Otevřenou, přátelskou a komunikativní osobnost.
  • Spolehlivost, flexibilitu.
  • Ochotu učit se novým věcem.
  • Schopnost pracovat samostatně i v rámci týmu.

Jak se ti odměníme

Vedle měsíční mzdy také benefity, které ti zaručeně udělají radost. Tady je pár z nich:

  • 6 týdnů volna
  • iPhone a laptop
  • 27 000 korun na cestování, jazyky, sport nebo relax
  • Online lékařské poradenství Ulékaře.cz
  • Přístup do vzdělávacího portálu Udemy.com
  • Práci s moderními technologiemi (např. paperless office)
  • Možnost práce na plný či zkrácený úvazek
  • Flexibilní pracovní dobu s možností pracovat částečně z domova


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال