Bérszámfejtő
Főbb feladatok, munkák:
Teljes körű bérszámfejtés Havi bérszámfejtési és adminisztrációs feladatok ellátása Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése Adatszolgáltatások, bevallások, kimutatások és statisztikák készítése a hatóságok és a vezetőség felé Munkaviszony és jövedelemigazolások kiállítása Személyügyi anyagok naprakész nyilvántartása Gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézés: gépjármű üzemeltetéssel kapcsolatos adminisztrációs teendők, költségelszámolások, a szállítási vagy fuvarozási tevékenység támogatása.Az álláshoz tartozó elvárások:
Több éves releváns szakmai tapasztalat Gépjármű ügyintézésben való jártasság Szakirányú végzettség MS Office programok magabiztos használata Gyors problémamegoldó képesség Önálló, precíz munkavégzés Naprakész adózási, - munkaügyi ismeretek TalpraesettségAz állás betöltéséhez előnyt jelent:
Gépjármű ügyintésében szerzett több éves tapasztalat